2012. november 23., péntek

~ Egy kis kérdőív D: ~


ᄏ: Játszol valamilyen hangszeren?
Nem, de szeretnék majd megtanulni zongorázni :3

ω: Festetted valaha a hajad? Ha igen, milyen színűre?
Most is festem, szőke legfőkébb, de voltam barna, vörös, volt benne
fekete, pink, lila, kék...xDDD

△: Festetted valaha ki te magad a szobád falát?
Nem D:

【・ヘ・?】: Estél el valaha sok ember előtt?
Igen xDDDDD

*: Mikor kötötted fel utoljára a hajad?
Tegnap~

旦: Mikor vezettél utoljára?
Nincs jogsim, és nem is akarok xD

愛: Jelenleg randizgatsz valakivel?
Nem.

太: Szilveszterenként teszel fogadalmakat? Betartod őket?
Nem nagyon teszek, most legutóbbi évben tettem, azt próbáltam betartani,
de nem sikerült.

@: Érezted valaha vonzónak magad a másik nem előtt?
Nem...x"D

(`▽´)Ψ: Elbújtál kiskorodban az üzletekben?
Nem tudom..x"D

(づ ̄ ³ ̄)づ : Kellett valaha olyan embert megölelned, akit nem akartál?
Óh, hogyne!

空: Hánytál valaha hullámvasutazás után?
Nem, egyszer sem hánytam vidámparkban.

☆: Játszottál valaha olyan játékokat, mint például az üvegezés?
Mi számít még olyannak...?XDDD Amúgy igen üvegeztem már.

⊙: Elégedett vagy az életeddel, ahol most vagy?
Valamiben teljesen, valamiben nem.

ヽ(゚Д゚)ノ: Akartál valaha megfricskázni egy asztalt? Ha igen, miért?
Miért akartam volna???xDDDDDD

ピ: Szeretted a Pokémont kiskorodban?
Nanáááá * --*)

(⌒.−): Vannak pillanatok, amikor azt kívánod, hogy visszamehess az időben
és újracsinálj, vagy kijavíts valamit, amit megbántál?
Persze :|

♪: Van mikor egyszer csak észreveszed, hogy énekelsz, vagy dúdolsz magadban?
Én nem veszem be ezt a tudaton kívül dúdolni kezd valaki dumát...x"D Szóval
NEM, magamtól énekelek, vagy dúdolok.

☁: Akartál tanulni idegen nyelvet?
Persze.

(;° ロ°): Hagytad el valamikor a pénztárcád?
Nem.

ス: Előfordult már, hogy lenyelted a rágót?
Csomószor lenyeltem már, és direkt xDDD

♀: Mondj valamit, ami igazán beindít.
Baaah~ eszemben sincs D:

♂: Mondj valamit, ami kiábrándít.
Nyápicság.

≋: Nyomj be egy képet magadról!
Az egész blogom tele van képekkel...xDD

⅚: Linkeld be a jelenlegi kedvenc dalod!
Nem nagyon tudok választani, de jelenleg ezt hallgatom rongyosra~



ღ: Linkelj egy animációt, ami azt mutatja, hogyan érzel most!
http://media.tumblr.com/tumblr_mdosxdZClw1rw50xb.gif

≘: Nézted valaha a naplementét? 
Úgy különösképp nem ültem ki, hogy most azt nézzem.

☄: Megvédenél egy barátot, hogy ha veszélyben lenne?
Igen.

હ: Még szűz vagy?
Még mindig kos D:

➍: Voltál már koncerten? Jó móka volt?
Voltam többször, és mindegyik nagyon szuper volt * -*)

♛: Szereted a csapatmunkát?
Nem.

高: Milyen gyakran használod a fejhallgatód/fülhallgatód?
Jelenleg semmikor, mert nincs...de míg volt, mindig, amikor utaztam xD 
Itthon pedig nem használok fülhallgatót géphez.

ಲ: Fejhallgató, vagy fülhallgató?
Fül. 

♞: Zuhany, vagy fürdőkád?
Zuhany, de az jó sokáig =w=

✗: Séta a vízparton, vagy az erdőben?
Vízpart.

⊙﹏⊙: Melyik horror filmen ijedtél meg legjobban?
Sikoly, az volt az első kb 12 voltam... xDDD

^∇^:  Voltál mérges valaha a legjobb barátodra?
Minden barátságban elkerülhetetlen xD

(._.):  Szerinted ügyetlen ember vagy?
Hát igen...olyanokat tudok bénáskodni...xDDD

メ: Cupcake, vagy muffin?
Azt se tom mi a különbség.

(●´∀`●): Pónik, vagy lovak?
Az életben utálom a pónikat, miután egy bokánrúgott...x"D Köcsög kis...:@@ 

♯: Szeretnéd, ha tudnál repülni?
Nanááá!

(ノ´▽`)ノ: Valaha kábítószereztél, vagy gondolkodtál rajta?
Nem.

ℝ: Milyen színű pólót hordasz legtöbbet?
Hmm nem is tudom, elég sokféle színű van, nem tudok kiemelni egyet.

Æ: Milyen színű fehérneműt viseltél tegnap?
Piros..xD

☪: Pattintottál le valaha valakit magadról?
Volt rá alkalom xD

♬: Cicák, vagy kutyák?
Cicák.

礼: Inkább tóban úsznál, vagy az óceánban?
A tó biztonságosabb XDDDD

の: Csoki, vagy vanília?
Csoki!

◐: Láttál valaha csillaghullást?
Nem.

ᄇ: Törted el már a csontod?
Meglepő, de a sok kis balesetem ellenére nem!

었: Tetoválás?
Van, a csípőcsontomnál két oldalt egy-egy pillangó.

싫: Piercing?
Nyelv, köldökömben kettő.

ℨ: Ha bárhova utazhatnál a világon, hova mennél?
Egyértelmű, hogy Tokióba xD

Σ: Szellentettél valaha nyilvános helyen?
...nem XDDD

ℋ: Mesélj el egy újabb, kínos esetet, ami történt veled!
Húha :o Talán mikor mentem át a zebrán és valami szaron megcsúsztam, de
nem estem el, csak kapálóztam egyet..bár én röhögtem magamon XDDD Hirtelen
csak ez jut eszembe~

♔: Ismered a Duck song-ot? A Llama song-ot? A Banana song-ot?
Mindet xD

♔: Miket néztél kiskorodban?
Szerintem kb minden mesét, amit adtak. Azt tudom, hogy az egyik kedvencem a
Gumimacik voltak xD

▼: Tudnál internet nélkül élni?
Hát biztos tudnék, csak nagyon nehéz lenne leszoknom róla, meg értelmetlen is 
lenne nem használni a mai világban.

Д: Legfurcsább étel, amit valaha ettél?
Cápauszonyleves.

까: Sütik, vagy brownie?
Süti.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése