2012. december 5., szerda

~ Lucy szalagavató + Holdfénycon ~

Jajj mamám nem bírok értelmes mondatokat írni, úgyhogy nem fogok
sokat szövegelni, hanem teleteszem képekkel ezt a bejegyzést inkább...xDDD
Két hete pénteken volt Lucy szalagavatója * -*) Így aznap derült ki, hogy
Viki is jön (mikre nem jó a twitter xD), így megbeszéltük, hogy Blahán talizunk
és akkor együtt megyünk :3 Elég időben ott voltunk, és szupi helyet befoglaltunk
magunknak, hát ketten nagyon adtuk a hangulatot, szerintem, ha valaki hallott
volna minket, azonnal telefonált volna a diliháznak...xDDDDDDDDD
A lényeg, hogy Aoi nagyon főszerepbe került a fantáziánkban, és ő lett a kiválasztott,
akiről beszéltünk minden szarságot xDDD
Lucy meg nagyon kis szép volt TwT Csini bébi~~ és az ő osztálytáncuk meg
keringőjük volt a legjobb >:333 Muhahaha~ nem elfogultságból!







Másnap pedig Holdfénycon! Életem első ilyenje xDD És nem bántam meg, hogy
elmentem, nagyon jól éreztem magam, nem tudom az tette-e, hogy újból varrtam magamnak
ruhát, és abban megállítottak stb...de a lényeg ugyanaz - a legközelebbire is mindenképp
elmegyek. Reggel fél tízkor találkoztunk Cilivel, meg jött Kumi is, bementünk a Mammutba
átöltözni, két nap alatt összedobtam a Mikulásruhát, parókát Cili adott kölcsön, így Yoko lettem :3
Vettünk még kávét, majd betámadtuk a Millenárist, gecihosszú sor volt, de Kumi egy ismerőse
hozott ki nekünk jegyeket TROLOLO XDDDDDDDDDDDD
Szóval bejutottunk egyből...ám a ruhatárnál már tényleg káosz volt, és fél órát álltunk -.-
Amint lepakoltunk mentünk is be nézelődni, egész nap rohadt jól elszórakoztunk, meg
fényképezkedtünk, nézegettük a standokat :33 Nagyon nem tudok még mit írni, jól
elvoltunk azt cső xDDDD Na jönnek a képek ( később kapunk képeket fotóstól, még egyelőre
nem küldte el TwT )



































Éééés hamarosan pótolom Derry szalagavatóját + NG-t, ezen kívül a mostani hetemet :3
Chuu ( - 3-)/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése