2012. november 11., vasárnap

Kore wa Zombie desu ka? - anime ajánló

Érdeklődve álltam neki ennek az animének, ugyanis hideget-meleget olvastam
róla. A leírás és a képek alapján szimpatikus volt, így hát úgy döntöttem, miért
ne?
Egy könnyed, 12 részes animéről van szó, én 3 nap alatt néztem végig.
Előre közlöm, hogy nem vagyok otaku, vagy valami nagy anime-guru, így nem 
fogok semmi speckó kifejezést alkalmazni, hogy azok is megértsék, akik olyanok,
mint én, tehát nem nagy animések, csak olykor megnéznek egyet-egyet.

A történet egy gimnazista fiú életét követi nyomon - aki egy zombi. Nem, nem egy
nyáladzós, rohadt fejű fenevad, egy egész jóképűnek mondható srác. Szerencsétlen,
de nem az idegesítő módon, hanem legalább vicces, és mindemellett van benne
határozottság. Egyedül a nagy házban ( mily meglepő ), vagyis nem teljesen, ugyanis
egyszer csak egy hatalmas szamurájkarddal jól átszúrják. Tehát meghal.
Ám (!!!!) az alvilág nekromantája, Eucliwood Hellscythe, röviden Yuu, feltámasztja. Illetve, zombit
csinál belőle, szóval Aikawa Ayumu (így hívják a főhőst) tovább 'éldegél'. Yuu pedig beköltözik 
hozzá. Mit kell tudni Yuu-ról? Roppant csini, páncélos lányka, aki egy szót sem szól (ennek később
megtudjuk a miértjét), hanem egy kis jegyzetfüzeten keresztül kommunikál mindenkivel. 
És miért jó Ayumunak, hogy nem tud meghalni? Hát, például meg tudja keresni a gyilkosát. És 
NEM TUD MEGHALNI DDDDD: 
A történet ott kezd őrült lenni, mihelyst a kis csapata gyarapodik - elsőnek a virgonc mahou shoujo
Haruna, alias egy loli varázslócsajszi láncfűrésszel ( megjegyzem nálam kiverte a biztosítékot, mikor megjelent a kiscsaj egy hatalmas démon? MEDVÉVEL, aki azt bőgette, hogy KUMACCHIIIIII) majd pedig egy VÁMPÍR nindzsa, Sera, hatalmas 
telt kebleivel. Ezek ketten is beköltöznek hozzá, így együtt harcolnak a Megalok (szörnyek) ellen,
hogy ne rombolják le a várost :c Na meg közelebb is kerülnek ahhoz a bizonyos gyilkoshoz.
Ez még egészen idáig, annnnnnnyira nem is beteg, de nézzük tovább a dolgot, például azt, 
hogy Ayumu egészen véletlen átveszi Haruna mahou shoujo erejét, és akármikor átváltozik, 
cuki rózsaszín kis ruhácskában feszít...ez azért eléggé...DDDD: 
Na meg a jó sok fanservice, kivillanó bugyik és mellek...
Az OST is nagyon jó! 

De összességében nekem nagyon tetszett, majd valószínű, hogy egyszer, a távoli jövőben
akár újra is nézem xDDD ! 

Pontozzam is? Hát akkor összességében 10 / 8. A grafika nagyon szép, a történet jó, én sokat
röhögtem, a karakterek jelleme is jól felépített, de nem egy merő dráma az egész anime.
Nem is tudom, nekem a vége valahogy nem tetszett. ( SPOILER - szerintem túl könnyű győzelem :c )









És most nekiállok a következő fogásnak - Dance in the Vampire Bund !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése