2012. november 13., kedd

Dance in the Vampire Bund - anime ajánló

Ehhez a szériához is vegyes érzésekkel álltam neki...hiszen, lássuk be,
vámpíros sztorikból van dögivel, azt kérdeztem: mi lehet ebben, amitől érdekes lesz?
Szeretem nagyon a vámpírokat, nagyon sok történetet ismerek - mind film, mind
könyv, mind anime, így kissé talán unottan indítottam el az első részt, várva arra,
hogy kb semmi nem lesz.
Az első rész egy helyszínen játszódik, viszonylag kevés konkrét szereplővel -
egy tv-s műsor stúdiójában, 5 híresség, 2 műsorvezető. A vámpírok létét boncolgatják,
a cselekmény onnan kezd érdekessé válni, mikor megjelenik az önmagát Vámpírok
Királynőjének nevező nő, persze egészen egy bizonyos eseményig nem hiszik el,
hogy ő valóban az, miért is tennék? Mi oka lenne a vámpíroknak, hogy egy gagyi, 
huszadrangú műsorban fedjék fel magukat?. Tehát természetesen nem hiszik el, 
konkrétan a stúdió szétbarmolásáig.
Tehát a rész végére eljutunk odáig, hogy vámpírok mégis léteznek!
A folytatásban jön a csattanó - a terv az, hogy egy külön negyedet építhessenek egy
területen, ahol nyugodtan élhetnek. Ez nyilvánvalóan nem egyszerű dolog,
habár sokan rajongók, a félelem is érződik a levegőben a vámpírok iránt, 
sokszor jelenik meg politika, gazdasági ügyek az animében, a kormány boncolgatása. 
Persze a szerelmi szál elmaradhatatlan, a Vámpírok Királynője, Mina Tepes,
és egy gimnazista fiú között - ám miiiily meglepő, kiderül, hogy már régóta ismerik egymást,
csak Akira (a fiú) emlékezetkieséses egy baleset miatt. De ami még tovább
bonyolítja a helyzetet, hogy Akira sem egészen ember...Mina visszaveszi maga mellé,
mint szolgát, Akira hűségesen védelmezi, ugyanis a vámpír társadalomban is
lázadoznak, és az életére pályáznak.
Őszintén szólva én a második résznél úgy határoztam, nem nézem tovább, de mégis
mély levegőt vettem, és végignyomattam. Néha vontatott volt, néha az téptem a hajam,
hogy ez most miiiiiiiiiiiiiii, de lényegében, egyszer ajánlom, hogy mindenki megnézze.
Főleg Mina és Akira kapcsolata miatt, nem az a nyálas kreálmány, inkább a hűség kerül
terítékre Akira részéről, hogy mennyire odaadóan kíséri Minát, és mit meg nem tesz érte. 
Mina Tepes karaktere szerintem nagyon jól össze lett rakva, nekem nagyon bejön, hogy
olykor kegyetlen, nem érdekli más, csak a saját érdekei, de valamikor teljes fordulat, és 
gyerekekkel játszik, gyerekesen viselkedik, az egész vámpír-népséget tartja szem előtt, és
igyekszik kötelezettségét teljesíteni, mint jó uralkodó.
Voltak felesleges karakterek, és jelenetek, de alapvetően nagyon jól fel volt építve az anime,
amolyan puzzle-szerű, tehát fokozatosan áll össze a kép, nem te vagy hülye, ha fingod sincs
miről van szó mondjuk a 4.résznél. Ami iszonyatosan zavart, az a sotacon volt. Sotacon magyarul
a kisfiúkhoz való vonzalom egy idősebb nő részéről, olyan, mint a lolicon, csak fiúnál, ami
hát valljuk meg, egy elég szép pedofilizmus DDDD: Mm mivel alapvetően Mina is kb
egy 10 éves kislánynak tűnik, hiába jóval idősebb, nyilván a lolicon is megvan, de
amire én gondolok...nqaengwor majd meglátjátok TT
Opening-ending az az elmegy kategória, az ending még egész tűrhető, a grafika időnként
nagyon tetszett, de nem egyszer ocsmány volt és elkapkodott D:
Összességében pontozva 10/7 ( hála Mina karakterének megkapja a 7 pontot...xD cosplay-gyanús! )






Ééééés most következik a No. 6 * ---*)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése