2012. október 8., hétfő

~Shin szülinap~

Szombatra meg lettünk Misával invitálva Shin
19. szülinapi kis összejövetelére :33
Természetesen lelkesen igent mondtunk, és 
készültünk együtt, hogy lemenjünk majd Őrbottyánra
(ott volt Shin apuja ismerősének a telke, vagy valami
ilyesmi xD)...
15-en mentünk le kb, már 9kor tali volt Nyugatinál,
mármint reggel O_O Kicsit késtem, mert még beugrottunk
Tescoba venni Sangriát, meg csokit~~
Előző nap sütöttem almás sütit * --*) Tök fini lett~ meg
vittem papám saját palackozású borából xDD
Igen, szóval elég vegyes társaság ment xD
A vonat 1 órás volt kb, mi Misával adtuk magunkat, és
felhergelt menyétek módjára vinnyogtuk végig, a 
röhögőrohamokról nem is beszélve xD Mindenki fáradtan ült, 
mi meg FHJBOGOHG xD
Negyed órát kellett kb gyalogolni a házig, én kihaltam, mert
ismételten nekem volt a legnehezebb cuccom, pedig Misa hozta még
az egyik szatyrom...és amin kihaltam - egész nyáron nem láttam
egy kurva békát sem, erre odaút kettőt is. Szerencsére
el voltak már halva, ilyen széttaposott, száradt szarok, de akkoris
bwááááá T________T Már ott nyünyögtem magamban, hogy
érjünk már fedett helyre x"D Mikor ez sikerült egyből körbenéztünk,
a házban annyi cica volt * -----*) Voltak babacicák, nagy cicák, és 
tinicicák xDDD A babák Ruki, Aoi, Uruha lettek xDDDDDD
Aoi volt a legaranyosabb~~ Ruki meg csóri vak volt T _T De ezt utólag
tudtuk meg, és milyen durva már, szegényt kiközösítik T __T
Délután ettünk székelykáposztát, Shin apukája csinálta bográcsban, mi
addig állatkodtunk, kávéztunk, ezután Kókusz meg Cafty elment aludni,
mi is megbeszéltük Misával, hogy 1 órára lepihenünk délutáni ejtőzésnek,
csak előbb megiszom a boroskólám~ amin ez meg volt betámadtuk az üres
szobát és zsutty x33 Először arra keltünk, hogy valaki dörömböl...
aztán arra, hogy szétrepedek, annyira kell pisilnem xDDDDDDDDDDD
Majd még egy kicsit visszafeküdtünk, tehát a pihenésünk össz-vissz 1,5 óra
volt, de kellett, mert ugye korán keltünk, és az estét bírni köll owo
De tök jól esett picit = w=) . . .
Lementünk és iszogattunk tovább, Shin kevert nekem negrót * -*
Mi is az a Negró?
Nos alapanyagai: Erőd, abszint, kólás boleró.

Erőd - a Balaton nemzeti itala xDDD Kannás, ami önmagában fúj
undorító hányadék blöe, de Shinnek valami arany keze van, és egyszer
bekeverte kólás boleróval, és annyira finom volt, mintha nem is bor
lenne O___O úgyhogy azóta is mindig Bástyást keresünk. Mert Bástya
az igazi neve, csak én véletlen Erődnek neveztem egyszer x"D 

És ennek a keverésnek olyan fini enyhe negró íze van, és annyira
jóóó * ^* !!!
Később a többiek sütöttek szalonnát, de nem valami sokan~~
Úgyhogy ment a beszélgetés xD Aztán jött Shin tortája, ilyen
fini csokis volt, én Himével ettem közösen egyet, mert még jól
voltunk lakva az ebéddel :33 
Valakik már korán kidőltek, Aurél és Vini xDD
Aurél a házi pálinkától, Vini nem tudom, de felfeküdt és
aludt, mert szarul volt xDDDDDDDDDDDD
És hülye Misa elkezdi: Rasztahaj és a nagy gubanc
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
De aztán mindketten magukhoz tértek este 9 körülre:3
Fúh hát igazából nagyon sokáig kinn beszélgettünk, minden
hülye téma előkerült, politizálás xDD
Aztán ahogy hűvösebb lett, behúzódtunk, és játszottunk,
de nagyon álmos voltam, így Kókuszék után lefeküdtem
én is aludni x3
Vicces volt, a kétszemélyes ágyon végül is hatan aludni...
arra keltem fel hajnalban, hogy megsülök Shin és Misa
között, kitúrtam magam nagy nehezen, gondolkodtam
mit tegyek xD Elmentem pisilni xD
És akkor megyek be gecc, és ott egy bazi nagy cica

a wc-n ott ül, mintha beleszarna, vagy pisilne xDDD
Azt hittem kihalok xDDDDDD Aztán Shin lábán 
összegömbölyödtem, mint valami macska xDDDD
De aztán hányingerem lett és megint kimentem ><
Viszont erre felkelt Misa és Shin is, szóval utána úgy helyez-
kedtek, hogy valahogy én is normálisan ellegyek x33
Jah még a földön is feküdtek valakik xDDDDDDDDDDDD
Reggel negyed kilenckor keltem utoljára . _. Ez valahogy
annyira jellemző, nem tehetek róla xDDDD
És így fél kilenckor benyögi Shin apuja, el kell érnünk a 
kilences vonatot, 10 percem volt rendbeszedni magam, 
gyorsan átöltöztem meg fogat mostam xDDDDDDDDD

Szóval lényegében jó kis buli volt :33 Kicsit nyomi volt mindenki,
de majd legközelebb több erővel nekiveselkedünk x"DDD


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése