2012. október 1., hétfő

Inspiráció

Hát sosem voltam egyszerűbb eset öltözködés
terén, ugyanolyan labilis állapotok uralkodnak, mint
minden másban - egyik pillanatban ez, másik pillanatban
az. Egyszer megőrülök, ha nem egy sima atléta van rajtam,
máskor műszempilla, szoknya a kedvemre való, NÉHA
még annyi nőiesség sincs bennem, mint ööö..szóval kevés.
Tök idegesítő, és üres a szekrényem. Teljesen ki akarom
már cserélni...
Amire ki akartam lyukadni, hogy azért nagyrészt mindig is
lányos lány voltam, tavaly nyáron volt a mi kis GAL körünk,
imádom a gyarukat T wT) Annyira aranyosak és szépek
és az akarok lenni megint ToT (szolit kivéve)
Hosszú hajat akarok :@
Én cosplay miatt ugyebár nem növesztem nagyon,
tudom butaság, de akármikor rám törhet a cosplayezhetnék,
így jó ez :3 Meg nem vagyok már 16 éves...ha van úgy
pénzem, inkább egy nőiesebb darabot veszek meg.
Áhh na jó késő van és hisztis vagyok,
és most, hogy dolgozom a fizetésem jól elköltöm ruhákra Dx
A bejegyzés lényege pedig csupán 'pár' kép, amik
inspirálnak a továbbiakban * -*)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése