2012. október 3., szerda

~ NG ~

Már megint az van, hogy itt egy csomó vázlat
a bejegyzések között, de utólag mineeeeeek tegyem
fel?xDD A lényeg, hogy senki ne sértődjön meg, ha a 
vele töltött időm nem kerül fel ide, mert amúgy itt van,
csak rejtettbe, mert még hozzá akartam írni valamit, aztán
kiment a fejemből...x"'3
Tehát: NG.
A buli előtti két hétben folyamatosan szenvedtem, hogy
most menjek, vagy ne? Történtek kissé szar dolgok a családomban
így inkább az otthon maradás felé hajlottam, ami rávett
az igazából az volt, hogy talán így kiengedhetem magamból a kis
feszkót. Hát valahogy nem jött össze...
Kezdjük az elején!
Délután 4 körülre mentem be Pestre, hívtam Rukitát, aki kijött
elém Csepelre, mentünk hozzá, nála készültem :3
Persze 6 előtt nem kezdtünk el semmit, fél 9-es HÉV-et néztük
ki, tehát semmi sietség. Zenét hallgattunk, galpartiztunk,
pózerkedtünk~:3
Mivel a legtöbb cuccom Battán van (én meg most nem ott vagyok,
szóval bonyolult az egész), nem tudtam mit aggassak magamra,
találtam anya ruhái között egy gyót xD Ilyen egybe, és fekete-fehér
csíkos, kicsit hosszú volt az én tönk lábaimra, de feltűrtem~
Tehát alapjába véve semmi nagy extraság.
Egyből a jól ismert kisboltot céloztuk meg, hogy bort vegyünk, már
út közben belebotlottunk ismerősökbe, vicces volt x"'D

És innentől vannak szakadások...~~~

Leszögezem, hogy nem volt célom ilyen szintig leamortizálni magam... x-x
Mint sokan tudják, én gyógyszert szedek, és most egy újabb fajtát, ami 
erősebb, ugyanúgy lehet alkoholt inni rá, csak mivel eddig nem volt rá
alkalmam, így nem tudtam, pontosan mennyi mértékig tehetem meg.
Szóval konkrétan egyik pillanatról a másikra, mintha telibe vágtak volna
egy serpenyővel, úgy ütött be minden, és egész éjszaka rosszul voltam x-x...
Igen, megérdemlem, mert minek iszom gyógyszerre?! Dehát az előzőre
kb semmit nem hatott hál Istennek, nem tudhattam, hogy erre ilyen irányban.
Úh...borzalmas volt, még vasárnap is émelyegtem :sss
Meg többen is mondták már buli elején, hogy szomorú fejem van, hát jepp,
nem vagyok a toppon, tudom ez nem megoldás, de a bor szeret engem 
Szóval igen, buta vagyok > __>)n 
Viszont megtanultam a leckét, és erre a kaksira nem fogok alkoholizálni,
különben meg ennyi belefér, szilveszterkor voltam utoljára részeg...
Jó, persze egy lánynak nem szabad annak lennie, és nem megoldás
semmire x33

Na jó várom a TDC-t! Meg a Halloween-i NS-t!!!! *oo*
Chuu~ (o ̄3 ̄o) 
Íme pár kép!



















Még smink nélkül garázdálkodva xD


















Nao!


















Ez Shin xD


1 megjegyzés: