2012. október 14., vasárnap

* Con ~ TDC *

Egész héten pattogtam már a seggemen, hogy jöjjön el
a hétvége, nem bírtam magammal * ^*)
Pénteken elmentem állásinterjúra, hétfőn lesz próbanapom, a
munka a Movie Starz stúdiónál van, a feladat egyszerű, kül
pontokon kell keresni 8-11 éves büdös kölyköket, hogy jöjjenek
el castingra, mert a TV2 castingvezetője keres gyerekeket valami 
új műsorhoz >< ! Tehát nem egy megerőltető munka x33
Úgy beszéltem meg Misával, hogy szombaton ilyen dél-egy között
felmegyek hozzá, na most ebből az lett, hogy egyre értem fel, nuku
megcsinált hajjal, szóval...ööö negyed háromkor indultunk el a 
tervezett fél kettő helyett xDDD Már Piwi is meg Cili is hívott hol
vagyunk T wT)~~~
De kiértünk körülbelül háromra * o*) Egyből sok ismerős jött szembe,
valakiket tök rég láttam, szóval jó volt baromkodni egy sort :3
Azonban utána mindenki bepunnyadt xD Vagyis ilyen 5 után~ . _.
De azért elszórakoztattuk magunkat xD Sanshi fényképezőjével
rajkodtunk, meg elkezdtünk ilyen nyomorékokkal pózolni xD
A legjobb az volt, mikor ment a hülye convonat, és Shin bedobta
Misa almacsutkáját a tömegbe xDDDDDDDDDDDDD
Aztán meg aprót xDDDDD Nyhaj a lényeg, hogy nem vagyunk
gonoszak (A) *--*
Meg Sanshi odaadta a póráz másik végét, hogy csak con napjára
lehetek a seméje xD Hát ez nem is volt kérdés xDDD Meg
lovagoltam a hátán xDD És lovaggá ütött Cili óriásfasz-kardjával xD
Cili olyan cuki volt *---* Olyan vicces volt a tarkójánál nem volt paróka,
mert így össze volt neki fogva xDDDDDDDD
Volt egy nagyon nyomorék Ask Kecsáp xDDD Mindig rá 'csorgattam'
a nyálam xD Úgy hozzávágtam volna valamit...csak kedvesen.
Remélem nem olvassa, nem tudom ki volt az xDDD
Meg egyszer odaültem Fecóhoz, és együtt szemléltük az embereket,
hát csupa érdekesség volt xDD Komolyan nem értem egyesek hogy
képesek ilyen ízlésficamokkal élni xD
6 körül elmentünk Misával Burgerbe pisilni, már nem bírtuk tartogatni,
és hát ugye jegy híján nem tudtunk mit tenni xD Az emberek úgy
tudnak bámulni, hogy az már fáj :O Pedig semmi nagyon extra dolog
nem volt rajtunk....főleg Misán. Na mindegy.
Azt hiszem 7 környékén indultunk el Ciliékkel el Westend felé, és ott
vettem egy nagy cappuccinot, meg mosdó, megettem a szendvicsem,
pihiztünk, hogy majd újult erővel térjünk be TDC-re :33
Direkt nyitásra akartunk menni, mert Misának kellett energiaital~
Ezt sikerült is megszereznünk, neki adtam az enyémet is, én még mindig
nem szeretem xDDD
Lenéztünk először a jrock részlegbe, de LM.C ment, ahhoz meg nem volt
kedvünk, így vissza fel, Nünü nagyon tolta xD Szóval fenn maradtunk
és Lénával táncoltunk, mert tök jó számokat nyomott be Nünü * -*)
Mikor már egy számunkra ismeretlen, és nem tetsző szám jött, akkor tértünk
le, és lenn is maradtunk, míg Gaara volt a pultnál :3 * -*)
Alapvetően egész sokat táncoltunk a bulin, meg mászkáltunk, olyan sokat
nem ültünk, csak azért mégsem pörögtünk, talán, mert mindketten korán 
keltünk, meg mégis egész nap talpon voltunk >_> Viszont jól éreztük 
magunkat, annyi szent :33 Jajj lenn volt Jay Kim xD Pont Reiruval beszéltünk,
mikor odajött, és elkezdi Misát, hogy Reirut Pityunak hívják, Jay meg köszönt
neki, hogy Pityu xD Én meg Józsi lettem -.- Aztán később a kanapén is jött,
mi meg Misával eldöntöttük, hogy elüldözzük, és ilyen hablaty nyelven
dumáltunk neki, meg mekegtünk, Léna már kikészült, neki viszont szeme sem
rebbent xDDDD Játszotta a hülye gyümölcsszeletelős játékát xDD
NINDZSÁ NINDZSÁ xDDDDDDD Mentünk még párszor a pop
részlegbe, de fú nem volt valami jó szellőzés, nagyon büdi volt már benn xD
A jrock részleg előbb bezárt :cc Mert elvileg valakik feljelentést tettek...
pfff...-.- Szóval kinn a padoknál ültünk és cigiztünk, azon sírtam be, mikor
Misa mellett ülő szakállas pasi leejtett aprót, és Misa az egyikre rátette a lábát, 
hogy ne vegye fel xDDDDDDDDD De nem kétszázas volt, hanem húszas -.-
Aztán buli végén a függönnyel takaróztam be, és röhögtünk fél órát a 
plakáton xDDD Beültünk mekibe, ettünk sajtburgermenüt xD Nagyon éhesek
voltunk T wT) Majd tűztünk Kelenföldre, csak 20 percet kellett várnom a buszra,
Misa kinn maradt addig velem OO<3
Hazaértem, és egyből zsutty ágyba xDDD Jól esett alukálni :333
Aaaah és most nem bírok több épkézláb mondatot összerakni OO Szóval
Chuu~ (o ̄3 ̄o) 
















































1 megjegyzés: