2012. szeptember 4., kedd

~Szivárványos hét~

Eljutottam odáig, hogy beszámoljak a múlt 
hetemről, ami nagyon jó emlékekkel gazdagodott.
Momoval találkoztam kedden, végre TwT Egész
nyáron alig voltunk együtt, amint nekem lett vége a 
gyakorlatomnak, úgy kezdődött az övé, de próbáljuk
kihasználni a közös szabadidőnket arra, hogy akkor
összefussunk, mikor mindkettőnknek jó.
Momcsi szülinapjára vettem egy nagy, szmájlis 
nyalókát, meg egy cuki baglyos kis tégelyt, iszonyú
aranyos, és kék, a kedvenc színe *---*
Nagyon örült neki, mikor odaadtam TwT 
Utolért korban 
Elkísértem bankba, mert számlát csináltatott,
igazából fél óra volt az egész, míg a nő csinálta mi
leülhettünk, és meséltem neki vicces történeteket a 
Balatonról, hát szegény csoda, hogy nem röhögött fel
hangosan xDDDDDDDD
A kedvence a meleg áramlat volt xDDDD Meg a 
fogkefe nyamiiii x999
Bank után utunk Westendbe vezetett, mi valahogy mindig
ott kötünk ki - nekem szabad tér kell, hogy cigizzek, és
kb ott van egyedül árnyék x"D Szóval kiültünk tetőre,
és Momcsi is kívánta épp a cigit, szóval majdnem egy
dobozzal elszívtunk közösen xD Amúgy nem cigizik, csak
egyszer-kétszer megkívánja :3 Olyan cukin erőlködött,
hogy a kis mentolos bogyót elroppantsa xDD
Nagyon sokat hülyültünk, nagyon hiányzott már, hogy
az egyetleg férjesígemmel legyek TwT Momcsi éhezett,
így átmentünk nyugati mekibe, mikor mentünk le a lépcsőn,
ilyen páwák voltak és ott köszöngettek, hogy sziasztok édik xDD
Én is akartam akkor már enni pár falatot, szóval vettünk 
sajtburi menüt *o*
Ráérősen falatoztunk, így lekéste a vonatát xD De fél óra
múlva indult a következő, szóval nem volt para :3 Mivel volt
még időnk, felültem vele, és próbáltunk összehozni valami közös 
képet ,de nagyon nem ment, így most kimarad...x"D
Nagyon jó kis nap volt 

Kedd este kaptam egy üzenet Nikitől, ami nagyon meglepett, kb
egy éve összevesztünk, egy elég...butaságon. Mindketten makacs
személyiségek vagyunk, de nagyon szerettük egymást ennek
ellenére, az egész gimit együtt töltöttük, és kikészítettük egymást
a hülyeséggel...nagyon boldog voltam, hogy kibékültünk...:"3
Holnap el is megyünk együtt mászkálni Pesten x33

Szerdán Misával volt randevúm, átmentem hozzá, útközben betértem
Sugar shopba és vettem neki két sütit:3 Aztán elmentünk
apujához kórházba, olyan aranyos volt, meg volt hatódva, hogy én is
meglátogattam :3 És Misa is...Ott voltunk nagyjából 2 órát, aztán
tipliztünk haza, és kezdetét vette a tesós este xD Ez a kis piszok olyan,
mintha a hugom lenne. És még külsőleg is hasonlítunk!
Este filmeztünk, Cannibal Holocaust meg Chucky ivadéka xDD
Tök sokat nevettünk xDD Chucky baba * oo*)
Reggel persze a kutyája nyalogatására keltem, mert bejött a szobába és
felugrott mellém -.- Fúúú kitettem és becsuktam az ajtót, utálom, ha
kutya van az ágyban. Mikor Misa felkelt és kiment megint megjelent, 
úgyhogy újból kitettem, majd még aludtam picit x33

Délután pedig találkoztam az én kis szeretőmmel 
Olyan rég volt talim Nyaszuval :3 Nyugatinál taliztunk és
tetőre mentünk mi is, bőven volt mesélnivalónk egymásnak.
Annyira nevetett ő is a beszámolómon xD meg szeretős lelkizést
tartottunk :3 Aztán melegünk volt nagyon, betértünk a mekibe xDD
Ezek a fránya mekik! Vettem jegeskávét, mert nagyon vágytam a 
koffeninre, itt eldumáltunk még jó ideig, aztán neki is dolga volt,
meg nekem is mennem kellett haza :3

Pénteken pihiztem, viszont szombaton Shibuya! Már hét elején úgy
voltam, hogy semmi kedvem, de Nina, Vivi meg Shin is jött, így
rászántam magam, hogy jól van, csak nem lesz rossz.
Dobéval taliztam délután, nagyon rég nem taliztunk rendesen, a
SasuNaru cp-s nap óta :'o Tudom, hogy az én hibám, el is mondtam 
neki, miért voltam olyan, amilyen. OSG-re nem mentünk be, mert
fizetős volt, csak kiültünk mellé és hülyéskedtünk, meg pózerkedtünk x3
Neki el kellett érnie buszát, felhívtam Vivit jöjjenek ki köszönni neki, 
de, ha egyszer kiment valaki OSG-ről nem mehetett vissza, szóval
a kordonnál ölelték meg egymást xD Kikísértem buszához, 
éppenhogy elérte (Y) xDDD Közben hívott Nina, hogy menjek inkább
Oktogonhoz, mert most ott vannak, nagyon kellett pisilnem, így
bementem gyorsan Dunaplázába xDD De siettem, és annyit nem 
késtem...rohadt villamos nyugatinál annyit állt :@ Vagy 10 percet...
meg mire odaért Oktogonhoz csomószor araszolt -.-
Épp mikor leszálltam hívott Shin hol vagyok, mondom most szálltam le
viliről, erre h ő is, és akkor megpillantom magam előtt, ahogy megy a zebrán xD
Tökre nevettünk xD Vivi kirobogott a mekiből, végül Cafty is ott volt,
sikerült pénzt szereznie Shibuyára * o*)/
Kerestünk kisboltot, Balatonon a nemzeti ital a Bástya kannás és a
kólás boleró volt. Az a kannás kurva finom volt, de komolyan!!!!
És mindent kólás boleróval kevertünk be, minden fini volt vele xDD
Persze Bástya sehol TT Meg kannás se :@ Még két kisboltba bementünk,
ahol találtunk kannást meg bolerót, és volt egy üvegünk, amibe Shin
kevert. Busszal elmentünk Zuglóig, és ott elkezdtünk inni, majd
a klubtól picit arrébb határolódva kortyolgattuk a finomságot :3
Shin egy mixer! xD Miután megittuk bementünk tarhálni, mert még
akartunk Shinnel, sikerült 1 literes kólára és 2 üveg borra összegyűjteni...
Előny, hogy az ázsiaiak rendesek a lányokkal, Shinnek meg csomó
lánybarátja van xDDDD Bent nagyon jó zenék mentek, annyira
boldog voltam, mikor leadták a Meteort a kérésem után kb 20 
perccel *o* Mikor mentem keresgélni embereket, nem figyeltem
és nem vettem észre ilyen emelkedőt, és mint egy részeg állat
majdnem pofára estem xDD Szerencsére senki nem látta xDD
Alapvetően nem sokat voltunk bent, hanem kinn
dumálgattunk, Shint folyton meghívták valamire...vagy 4 borokólát
szerzett, 2 sört, meg abszintot Red Bullal xDDD
A bulinak vége lett 3-kor, Shin szerzett 2000 (!!!!) forintot, szóval
a nem messze lévő mekibe mentünk csibeburgerezni xDD McDrive *-*
Caftyvel ott guberáltunk a kinn hagyott tálcát között, mint a csövesek xD
Talált magának bontatlan kecsápot xD Én előbb elmentem, mert kinéztem
buszt, ami 4:01-kor ment egyenesen Kelenföldre :3 Tökéletes volt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése