2012. szeptember 9., vasárnap

Cosplay round 1. - Előkészületek

Nos, most van először, hogy beszámolót írok a cosplayem
készüléséről. Hogy miért? Nem igazán tartom magam tehetségesnek,
csak hobbiból varrogattam, gyengének gondolom az eddigieket.
Most viszont szeretnék egy lépcsőfokkal feljebb lépni, így
egy sokkal nehezebb ruhát választottam ki, sajnos ezt valószínűleg
senki nem fogja felismerni, annyit elárulok, hogy Screw, viszont
nem pv-s ruha, hanem szimpla fotózásos, és nagyon régi.
Ám reménykedek, hogy ennek ellenére maga a költemény elnyeri
majd sokak tetszését, mert megpróbálom nagyon odatenni
magam. Habár csak most kezdek neki, nem érzem ezt
kínosnak, mert itt van az egész szeptemberen, pontosan tudtam
eddig is, hogy heti egyszer kell majd suliba járnom -
kiderült, hogy csak kéthetente! Szóval tulajdonképpen tengernyi
időm lesz varrogatni, és ezzel élni is fogok!

Először is, a ruha elég sok felületet hagy szabadon, na és kin áll ez jól?
Nem a conon szaladgáló rengő hájú alakokon, hanem egy szép testen.
Ami valljuk meg, nekem nincs. Nagyon aranyosak vagytok, mikor
bizonygattok, hogy jó alakom van, de a ruha sokat takar ám,
pontosan reálisan látom honnan és mennyit kell fogynom. Az utóbbi
pár hétben híztam, elég sokat, sajnos mindig is jojó voltam, egyszer
fogytam, aztán híztam, ez talán labilis természetemnek köszönhető.
Ma például ebédre ettem egy tál lebbencslevest, délután szőlőt,
és most őszibarackot :3 Ilyen étrenddel október közepéig bőven le fog
menni, meg is kértem anyát, hogy ne készítsen csábító ételeket, túlzás
nélkül mondom, hogy 8 kilót kell leadnom, akkor lesz teljesen lapos
hasam, és szép combom. 1,5 alatt én azt mondom, ez lehetséges.
Sajnos most nincs pénzem kondibérletre, de itthon tudok kicsit edzeni,
hogy feszes is maradjon a bőröm, meg könnyebben égjen a zsír.

Egy fontos dolog: ha nem lesz olyan alakom, NEM veszem fel a ruhát
most őszi conra. Nekem van önkritikám és nem fogok olyat felvenni,
ami undorítóan néz ki rajtam.

Már egy éve nyüstöltem anyát varrógéppel, mivel az előző kis babagép
tönkrement - hiába. Folyton elhajtott, így kézzel varrtam az egész
tavalyi őszit is, nagyon lassan ment, de mindenképp akartam egy gépet.
Végül anya beiratott egy alap tanfolyamra, hogy hogyan kezeljem a gépet,
meg egyéb alapok, ez volt tavasszal. Múlt héten említettem meg neki, hogy
nem-e lehetne már gép, felesben fizetnénk, azt mondta utánanéz.
És két órával később lehívott, hogy megvan, menni fogunk érte délután.
Egy SINGER gép - leárazva potom 17 000-re. Na most kezdjük ott,
hogy ez egy kurvajó márka, és a gép sem volt épp kicsi, a nő
35 000-ről árazta le, mert úgymond felesleges neki. Tehát kocsiba be,
és Nagytétényre átmentünk. A nő nagyon aranyos volt, gazdag negyed,
így sejthettük, hogy nem egy csaló - megmutatta a gépet, ki is próbálhattam,
elmondta, hogy januárban vette 35 000-ért akciósan, habár nem tudott
varrni, úgy hitte majd megtanul, nem igazán ment neki, párszor
használta, már csak útban van neki, nem is számít mennyiért adja kb,
csak vigyék el. Hát nem szuper? Szóval most ott van az íróasztalomon
a kis szépség, a Hiyuu nevet kapta --->













Maradt pár felesleges anyagom itthon, szóval már gyakoroltam,
kicsit másféle, mint amin eddig dolgoztam, de belejöttem könnyen.

Kedden találkoztam Misával, és útnak indultunk anyagszerző túrára.
Illetve összevetésre, Jászaitól elsétáltunk a Corvinig, minden méteráruba
betértünk, és összeírtuk az árakat, ha volt olyan anyag, amit kerestem.
Fekete bőrszerű, kígyómintára hajazó anyag volt a cél, és sötétkékes tüll
és lakkszerű anyag.
A tüll könnyű menet volt, azonban a fekete nem...Az I love Textilben
volt egy nagyon hasonló, de megnéztem a ruganyosságát, nagyon vékony
anyag, konkrétan ahogy húztam szét, úgy repedt. Gratula...
Viszont ezen a helyen sikerült fekete lakkszerű anyagot vennem, fél
méter 390-ért -->













És itthon vettem észre, hogy az anyag pár helyen LYUKAS. Ez mi
a szarom?! Ott nem is vettem észre basszus...rohadékok. Még az a mázli,
hogy kisebb darabok kellenek majd belőle, ki tudom majd kerülni ezeket
a részeket.
A másik, kígyóbőrszerű anyag egy helyen volt, nagyon szép árban,
3200 métere...mikor vissza akartunk menni érte, meg a tüllért,
már zárva voltak, de majd megveszem, egyelőre egy métert,
mert nem vagyok benne biztos, hogy 1,5, vagy 2 méter kell
az egészhez, és mivel ilyen drága, nem szeretnék kidobni plusz
pénzt.

Csütörtökön találkoztam Neshivel meg Sakuval, és elmentünk
együtt méterárukat nézni :3 Úgy volt, hogy 11-kor talizunk, én
bementem szállodába papírt aláíratni, meg hiányoztak is nagyon
a többiek, és írtam Neshinek, h picit késni fogok, mire visszaírt,
hogy ő többet, felhívtam és végülis 1 órával eltoltuk a találkát xD
Amúgy tök vicces volt benn, kentem a szám és Jani bácsi már
kezdte, hogy előre síkosítok...meg hiányoztak neki a Lányok xD
Na de a lényeg, hogy délben Moszkván összefutottunk és indultunk
is :3 Wesselényi és Király között van az a bolt, ahol ugye
előre kinéztem az anyagot, végül is nem is 3200 volt, hanem 3900 O_O
Rablás...de megvettem, muszáj voltam x"D Meg volt nagyon
szép színű tüll, ami kellett nekem, ilyen kékes-lilás *o*
Csak 690 volt egy méter, az szerintem teljesen jó:3














Neshi leopárdmintás anyagot keresett, amit végül talált is:3
Úgyhogy neki is összejött xDD Rövidáruboltban
szimatolunk, igazából nekem ilyen hengeres cipőfűző kellett,
de ilyen nem tudom micsodát vettem, ami tök olyan xD Ezt megmondtam
tudom, de nem lehet elmagyarázni, itt a kép-->













Ilyenből vettem 3,5 métert, olyan színűnek kell lennie, mint a tüllnek,
amit végül úgy oldok majd meg, hogy beáztatom ilyen festékes-
temperás vízbe, hogy beigya...remélem ez megfelelő módszer lesz xD

Nos az előkészületek megvannak, most már irány varrni!>o<


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése