2012. szeptember 9., vasárnap

Két nap Party hard!

Péntek-szombat : mind a két este jó kis buli!:3

Pénteken lementünk Monorra mamáékkal, mert
nagybátyámnak szombaton volt esküvője, és mi
lementünk segíteni dolgokban, hogy ne kelljen még plusz 
nem tudom hány embert felvennie...
Szóval ott voltunk segíteni, nem volt túl sok meló :o
Annyi, hogy a székekre lett csináltatva ilyen fehér cucc,
ami teljesen letakarta, és pluszba azokra masnit kellett
kötni szaténszalagokkal. Annyit kell tudni, hogy egy kis panzió
lett a helyszín, aminek ki lett bérelve az étterem része, a 
vendégek, ha akartak ott is aludhattak stb, nagyon szép környezet
volt, kis tóval, meg lovarda, úszómedence, stb...:3
Momoval előre megbeszéltük, hogy majd együtt megyünk este,
Misával, meg hogy amikor végzek Monoron, találkozunk
délután, mert papámék bevisznek...ehhez képest le volt merülve
a telefonja, és nagyon mérges voltam rá, hogy, ha tudta, hogy
hívni fogom miért nem töltötte fel előre...na mindegy, papáéknál
készülődtem, mire rájöttem, otthon hagytam a felsőm, így
Momcsit hívtam, hogy hozzon nekem valamit...x"D 
Közben Cili meg Shin is hívott, hogy mikor hol tali, én meg mondom Misának
mondtam, hogy Momoval megyek xDDD
Volt időm hajat mosni legalább xD
Hétkor volt egy busz, amivel beértem félre Kelenföldre, és 
már 8 előtt ott is teremtem a pályaudvaron Momcsiért :3
Suhantunk a Westendbe, hogy átöltözhessek, gyorsan átkaptam
a felsőmet, MATCH-ban vettünk citromos sört, meg vodkát
és narancslét, ezután cigi után kajtattunk, én roppantósat kerestem,
Momcsi meg végül vékony mentolos Pall mallt vett :3
Szerintem 9 körül estünk Yuk elé, egyből tali ismerősökkel,
Momoval végülis lecsöveltünk Shin-Nina-Vivi-Cili-Misa mellé,
és adtak Bástyát *ooooooo* A jó kis Balatonos italunk xD
Kannás, DE Shin annyira jól be tudja keverni kólás boleróval,
hogy az valami gyönyör xDD
Meg lopkodtam Momcsi vodkanarijából is xD
Megérkeztek Miyoék is, már tök sokan ott voltunk,
aztán ahogy végeztünk az iszogatással bementünk :3
Buli elején végig Misáékkal tomboltunk, aztán nem tudom
visszakerültem Momohoz, és utána végig szerelmesen
andalogtunk xDDD Olyan jó kis számok mentek, többet
is lekértem, és mind ment *----*
Meteor, Duality, Deep six, Gimme Gimme, Oppa gangnam style,
Mona Lisa, Hello hello, Hollow, Zetsubou billy, Leech,
13 stairs, stb :3
Meg két szex-szám!xD Drága férjesígemmel roptuk Vanillára,
meg a rég nem hallott Heroin-ra!*o*
Egyszer húztam a szám, mikor Silent eve-t adtak le Sadietól...
Sztem rohadtul nem buliszám...:| Na mindegy.
Viszonylag sokat cigiztem már megint, kéne valami kis határ, hogy napi
hány szál, mert néha nagyon túlzásba esem x"D Tök sok ismerős volt
amúgy NS-en, nagyon örültem, hogy látom őket végre :3
Háromnegyed 4-kor köszöngettünk el Ferivel, mivel Kelenföldön
lakik, mindig együtt megyünk hazafelé :3
Mivel valami változtatás lett a menetrenden nem jött 86-os 4-kor,
mint eddig, ezért lekéstem 2 perccel a buszom...x"D De jött vonat, 
így hazaértem ugyanúgy, csak állomáson át kellett szállnom
arra a buszra, amivel jöttem volna eredetileg xD
Ééééés fekvés~~~

Ééééés kelés 11 órakor! 5 óra alvás nyamiii :3

A nyári gyakorlat miatt teljesen hozzászoktam, hogy napi 4-5
óra alvásokkal kihúzzam, így nem jelentett problémát felkelni,
és frissen mozogni akárhol...reggel kicsit cseteltem Misával meg
Piwivel az NS-en történtekről, aztán zúztam fürcsizni, ettem pár 
falatot, kávéztam, majd sminkeltem és hajat vasaltam, egész héten
sokat tanakodtam mégis mit kéne felvennem, anyával átnéztük
a szekrényem, miután eldaráltam a szokásos "nincs egyetlen göncöm sem"-
szöveget xD Magasított derekú fekete szoknya és a fekete fűzőm lett
a befutó :3 





















Fél kettőkor indultunk el otthonról anyával, nevelőapámmal
és két mostohatesómmal, Levivel meg Ricsivel :3
Először beadtuk a kutyusunkat Levi barátnőjének, mert
szobakutya és nem lehet egyedül hagyni egy egész éjszakára xD
Szóval Monorra elég hamar odaértünk, kb negyed 4-re,
a gyülekező fél 4-5 között volt, mert 5-kor kezdődött a ceremónia.
Tehát a nagybátyám (Kapka, eredeti nevén Tomi xD) és Dóri
esküvője :3
Amival találkoztam (Dóri lánya, még az előző férjétől), és behúzott
a smink-fodrász részlegbe, csórtam egy fésűt, mert szar lett a hajam xD
Látszott Dórin, hogy nagyon izgul OwO
Kiültünk a teraszra cigizni, meg volt sós süti, gyümölcstál, ettem egy kis
szőlőt meg banánt, meg ott volt ilyen pult, ahol bármit kérhettél inni,
úgyhogy vedeltem a citromos teát xDDD
Hozták Encikét (egyetlen kis unokatesóm, Kapka és Dóri kisbabája),
ott vigyáztam rá, meg odavittem a virághoz, és letépkedte a száraz
virágokat, és odaadta épp annak, aki közel állt hozzánk x"D
Még egy éves sincs ♥ 5-kor azonban mennünk kellett,
a teraszról egy ilyen vörös szőnyeg vezetett ahhoz a kis...nem jut eszembe
a neve, ilyen kis fedett cucc, szóval ott volt az anyakönyvvezető, a két tanú,
a vendégek pedig ezelőtt sorokban padokon ültek. Mi második sorban ültünk
Tomi oldalán, elsőben mamámék, meg ott fogták Encit x3
Megszólalt a jól ismert esküvői zene, és bejött a jegyespár *-* Annyira
szép volt Dóri ruhája :3 Meg Tomi is teljesen jót választott magának :3
Aaah szóval az az egész, ahogy meg volt csinálva, mint a filmekben x33
Éééés Dr. Tóth Tamás megnősült!!! Jobb későn, mint soha xD
Enci annyira cuki volt, csomószor felnevetett közben xD Anya elkezdett sírni,
mégis csak az egyetlen tesája esküvője :3 Igazából ez a rész talán fél óra
lehetett, utána jött a gratuláció, én fogtam Encit, és úgy mentünk, már majdnem elaludt
a kezemben x"D Miután én is gratuláltam, betettem a babakocsijába, azonnal
el is aludt, mégis csak kisbaba, természetes, hogy ennyi nyüzsgés kimerítette.
Körülbelül 7-kor mentünk be az étterem részre, és ült mindenki az előre
kijelölt helyére, persze volt tószt, meg minden, aztán kaja :3 Husileves-tárkonyos leves,
aztán svéd-asztal xD Ettem libacombit, meg pici rántott csirkét és pulykamellfalatot
karottával és feta sajttal xD Mindenki lesett mennyit eszem..jól van na ˇ-ˇ
Sütiből már nem is bírtam enni xD Elmentünk biliárdozni, mindig mi nyertünk
Levivel xDDD Nagyon profik voltunk, volt, hogy háromszor egymás után
belöktem egy golyót owo Megszakadt, mikor szóltak, hogy menjünk vissza,
beindították a kivetítőt, és leadtak egy videót, ami róluk szólt:
először babakori képek, majd tinédzserkori, aztán az első találkozás képei,
majd mikor összejöttek és így sorban Q_Q Annnnnnyira édes volt 
Fúj csomó képen rajta voltam, de ilyen ősrégi nyomorékokon x"D
Ezután jött a tánc, amit ők nyitottak meg, egy betanult koreográfiával,
nagyon menő volt xD
Később jött a tora, nagyon finom volt, bár a marcipánt lekavartam róla x3
Beindult a party! Ilyen retró számok voltak nagyon sokáig, Dancing queen-el 
indítottak, meg ilyen Petróleum lámpa, Csókkirály, nagyon viccesek 
voltak, pár számra bementünk xD Meg papámat felkértem, mindig nyüstöl,
hogy menjek el társastáncra stb, és megígértem neki, hogy most táncolok
vele, és tök boldog volt, hogy megtáncoltatta az unokáját xD
Az nagyon vicces volt, mikor olyan szám ment, és mamámat pogózni 
próbáltam tanítani xDDD ♥ Éjfél után már ilyen frissebb számokat
is leadott a DJ, úh Selena Gomezre mekkorát nyomattunk xDDDDDDDDDDDDD
Nosa Nosa *o* Viccből Ricsivel szóltunk a csávónak, hogy Gangnam Style-ot
nyomjon, nem tudta mi az, de rákeresett yt-n, belehallgatott és leadta...
A poén, hogy senki nem ment le a tánctérről xDDD Ami is tudta a koreót, így 
ott nyomattuk, és körbementünk azzal a lovagló-mozdulattal a tánctéren xD
Anyáék ott néztek a helyükről, hogy mit érzünk xD Ahhoz képest, hogy
sarkas volt a cipőm, jól bírtam és egyszer sem estem el xD
Mentem mamámékhoz, odaráztam nekik a bulám, úgy röhögtek xDDDDDD
Meg egyszer valami kopasz állat elkapott, és táncolni kényszerített XDD
Viszont kettő körül indultunk, mert anya vezetett, és már fáradt volt, és mivel
1 óra az út kocsival, jobb lenne, ha mennénk...még maradtam volna, jól éreztem
magam, és tök finom vbk-t kevertek nekem xD 
Negyed 4-re értünk haza, zsutty az ágyba és horpasztás...x"D

Teszek pár képet az esküvő helyszínéről, amiket még pénteken lőttem,
amikor nincs is nagyon díszítés xD Rendes képek majd, amikor megkapom:3










Itt még csak pár asztal x3









Itt ment a vörös szőnyeg ez alatt,mikor már
körbe volt vonva virágokkal *-*





















Összességében iszonyat jó hétvége!!!!*o*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése