2012. május 24., csütörtök

Vizsga, Misa~

Hát ma vizsgáztam számvitelből *sigh* Hát...
Úgy számítottam, hogy főleg elmélet lesz, de hát nem, főleg számolás.
És bazi nehéz, azt sem tudtam, hogyan kezdjek hozzá...és az elméleti rész
40%-ot ér, ha tökéletes, ergó nem fogok átmenni x"3 
Nem tudom még hogy fogom tudni ezt begyakorolni...
Olyan jó volt végre Sayuval talizni *-* Annyira összenőttük szeptember
óta, hiszen osztálytársak vagyunk xD És most nem tudom hány napig
nélkülöznünk kellett egymás társaságát ( ̄へ ̄)


Mikor végeztem indultam Oktogonra, mert Misával megbeszéltük, 
hogy ott fogunk talizni.
Természetesen késett x"DD (L) Előttem meg ott volt a gyrosos, 
terjengett az illat, és bwáá úgy megkívántam...de nem szabad!>_<
Balatonra nagyon fittnek kell lennem ><
Vettem jegeskávét Mekiben, karamellásat, azt eliszogattam~~
 Ezután mentünk a tetkóshoz lemondani a holnapot, mert anya hisztizett ( - _-)"
És a következő időpont június 20 O_o Úgyhogy...egy kis idő még...x"D
Innen betámadtuk a Westendet, épp mondtam Misának,
hogy itt törvényszerű, hogy találkozunk ismerőssel, és
rögtön ezután meg is pillantottam Hirot, aki Harura várt x3
Ott maradtunk kicsit vele, aztán indultunk útnak, fel a tetőre,
ahol a helyi raj kis 12 évesek próbáltak volna cigit
tarhálni x"D Nem jött össze :3
Fent csöveltünk az ilyen növényzetes padoknál, minden
hülyeséget kitaláltunk, eljátszottuk a hóhóhóhóhó-nevetést,
meg meséken röhögtünk, meg beszélgettünk Balcsiról,
és úgy mindenről (^^)
Öt tájékán indultunk haza, Deákig együtt, onnan meg külön~
Vegyes nap volt, szokás szerint xD
Aaaah~ holnapom meg nagyon fárasztó lesz ToT
Reggel 4-kor kelés, indulás dolgozni, utána 2-től varrótanfolyam,
a közte lévő szünetet pedig Misával töltöm x3
6-kor van vége a tanfolyamnak, utána talizom Kyoval,
nálunk alszik ( * o*)~ És szombaton együtt megyünk forgatásra,
ami a Harajuku Walk-hoz kapcsolódik~ x3
Már csak hétvégén jelentkezem! xD
Chuu~ (o ̄3 ̄o) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése