2012. május 23., szerda

New hair

Nyoh tegnap elmentem fodrászhoz~~ ('-') 
Már nagyon gány volt a hajam >-<
Lenövés, mint a jrockereknek, pluszba beállíthatlan...
Múlt héten elmentem elvenni a póthajat Csepelen,
és tegnap pedig feltette a fodrászom, Zsófi :3
Nagyon szépen kivilágosította a hajam, van egy kis
eltérés a póthajtól, de szerintem nem feltűnő ( . _.)
Kicsit elrontotta, de már nagyon mérges, mert meg
tudom oldani, hogy ne látszódjon x33
Meg voltam kórházban, nagyon ki voltam akadva, 
mert másik busszal mentem, és rossz helyen szálltam,
Margit kórháznál, csupán egy órán keresztül 
bolyongtam össze-vissza, mindenki máshova küldött,
nagyon bunkók voltak...ilyen labirintus sok épület, már
elkezdtem pityeregni, nem találtam a kijáratot (;_・)
Tehát gyalogoltam villamoshoz, aztán csak odataláltam,
nem volt messze~ 
Meg persze anya beszólt a hajamra, hogy hogy néz ki...
Dehát nem neki kell tetsszen xDDD
Ma itthon voltam tanulás céljából, de nem nagyon jött össze...
Én meg a matek? Gimiben még jó voltam, de itt a fősulis O_o
Egyáltalán minek?XD Turisztikához?XDDD
Csintem képeket~:3 Meg kockultam x3
A telós képeken nagyon nyomorult fejem lett, szóval maradt a cam XD
Na ennyi mára~~:3
Chuu~ (o ̄3 ̄o)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése