2012. május 21., hétfő

Beginning

Miért van új blog? A régi olyan...sötét magamhoz képest. Január óta nem is írtam oda, mert nem volt kedvem, így létrehoztam ezt az új, színesebb, vidámabb blogot :3 Ide valószínűleg több kedvem lesz írni, meg képeket rakodni ( ^_^)


Mint minden első bejegyzésnél, nekem is a bemutatkozással kell kezdenem...
Aki esetleg csak a véletlen folytán került ide, és nem tudja  - Chibi vagyok.
Előfordulási helyem Budapest, 
cukrászdák, kávézók, boltok,
bulik. Fősulis hallgató, 'lelkes' dolgozó egy szállodában, lelki segélyszolgálat.
Két eset van - amikor punnyadt vagyok 
(esetek 70%-a), és amikor nemvagyok az. 
Ez utóbbi rendkívül veszélyes állapot másokra nézve, mert legtöbbször megszokja az ember,
hogy kissé álmos fejjel 

keringek erre-arra,
beszélek pár mondatot, így tehát, mikor a hiperaktív állapot beköszönt, roppant ijesztő lehet
annak, aki még nem látott így. 

És sokan nem láttak
még így (^ ^).


Első bejegyzésnek elég is ennyi :3
Majd holnap írok~~

Chuu~ (o ̄3 ̄o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése