2013. május 1., szerda

~ Wonderful April ~

Remek áprilist tudhatunk a hátunk mögött, legalábbis, ami engem illet biztosan!
Tudom nem írtam, de el voltam foglalva a szakdolgozatom befejezésével, amit két
nap csúszással ugyan, de sikerült leadnom~


Ezután következett Gaara szülinapja, sunyi módon kiterveltük Momoval és Nekoval, hogy
meglepjük egy tortával~ :3 Így a 10.évfordulós NS előtt átjöttek hozzám,
és összehoztunk egy vaníliakrémes-meggyes atomcukormázas tortát, szerintem
nagyon finomra sikeredett! xD






Momo előbb elindult, hogy találkozzon még Öcsivel, addig mi is
gyorsan elkészültünk még Nekoval, előttünk pár képet, majd elindult a két hölgy,
hát...vagy fél órát fagyoskodtunk a 86-os buszra várva, de fél 11-re odaértünk a Yuk elé,
én még ittam egy pici Sangriát, Gaara közben már ott hívogatott, és mondta, hogy kijön,
tökre befostam, meg Miyo lába alá toltam a tortát rejtő zacskót, hogy ha megjelenik
a kis Gaara akkor lehessen mondani, az csak tornacucc xD Tőlem gyanús lett volna!
Na meg Neko kisasszony is meglepetés volt = w =


Végül Momoék is megérkeztek, aztán közös erővel indultunk befelé xD Hát volt
némi szervezkedés, hogyan is kéne, de végül az italpultba rakattuk a tortát, és
mikor Gaara sunyi módon elment wc-re gyorsan kikértük, őt
lefoglaltattuk mással, mi pedig a backstage-ben gyertyákat gyújtogattunk
és vártuk a visszatérést :3
Na meg a Barbie-baba, amire rákentük a krémet, hogy Gaara lenyalja muhahha xD


Kis Máté 



Az egymás összekenése és tisztálkodás után pedig buliztunk rendesen :3






Ezután következett az én szülinapom! Már eleve úgy álltam a naphoz, hogy, ha
valaki el meri cseszni, azt agyonvágom xD


A helyzet úgy állt, hogy Momo még pénteken este átjött hozzám, hogy majd szombaton
reggel tudjon nekem segíteni fogadni a többieket~ Kellett sütni-főzni, díszíteni,
na meg...hajat festeni D: !
Szóval ezúttal is köszönöm neki még egyszer a sok segítséget = w =
Sütöttünk muffinokat, készítettünk kókusztekercset (mindeközben száradt a 
hajamon a festék), krumpli, rizs, sali, sült csirke volt a további menü xD
Na meg előtte kis szendvicskék~
Először Neshi, Netta, Dév, Manic érkezett meg, ők voltak a legkorábbiak xD
Kiültünk szépen a kisteraszra, ott már ment a falás, a következő csoport is érkezett,
tagjai Barbi, Cili és Misa volt~ Beengedtem őket, és akkor jött a kamutelefon
Gaarától, hogy nem jön ő meg Derry x3 Azt hittem szétvágom a fejét, olyan
ideges lettem xDDDDDD De nem hagytam elrontani a kedvem, elvégre voltak
mások, kimentünk csirkét sütni, Dév csak úgy leste ahogy készül a kaja xDDD
Mikor pedig hátranéztem, egyszer csak megláttam Derry színes buksiját, és így ott
ültek a pupákok Gaarával :@ Hazugok!
Utoljára szegény kis Shin jött meg, mert volt némi gebasz neki az indulásnál, de
5 körülre már majdnem teljes volt a csapat (Sanshi érkezett egyedül este, mert
dolgozott)...




Aztán megkaptam a meglepitortát és az ajándékokat * o * 










Hát ezen a képen nagyon nevettem xDDD Mindenki hogy várja a kaját xD
Különösen Dév xDDDDDD



Egyik kedvenc xDDD


Az ajándékok * o * Némelyik nincs rajta, mert pia, kaja volt, és
elfogyasztottuk xD






És egyszer csak elkezdett esni DDDD: Így spuriztunk a fedett
területre xDDD Volt kétféle ivós játék, meg ment a twister is, a hülye témák, éneklések,
ezt már nem részletezném, a lényeg, hogy jól éreztük magunkat :3















Itt én állítottam be Barbit, hogy legyenek szarvai xD


Gentleman!


Ez meg már az ébredezés D:

Elment a nap hamar, és reggel-délután fokozatosan mentek el a bébik :3
Én pedig takarítottam...xD
De köszönöm még egyszer mindenkinek, aki eljött 

A szülinapi pénzemet hamar el is vertem Sayuval....xD



Kedden pedig találkoztam kicsit Lénával, beültünk McCaféba egy jeges kávéra,
és kaptam tőle is ajándékot ; w ;
Fincsi vaníliaillatú testcsillám, meg barátságnyaklánc, amik nem igazán passzolnak
egymáshoz, de a lényeg, hogy mi tudjuk párban voltak! xD



Pluszban megérkezett a póthajam, nagyon jó minőségű, kicsit kevésnek tűnik, habár 100
gramm ténylegesen O_O Na mindegy~ Még kicsit elüt a színe, így élőben nem veszem
fel, de képeken megszerkesztve nem látszódik xD


És összességében ennyi~ Igyekszem gyakrabban írni, csak mostanában tényleg
el voltam foglalva~

Chuu~ 。◕ ‿ ◕。





2 megjegyzés:

  1. ó, az a kép ns-ről büntet! xD de nagyon jó volt a kis szülinap Chibi, én is alkottam róla egy kis szösszenetet! legyen még ilyen hercegnős vadparti♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon kis csodás volt! és igenis aranyos kép, ha meg nem tetszik gyerünk újat csinálni :x ♥

    VálaszTörlés