2013. május 7., kedd

~ Gaara ballagás + hétvége ~

Szóval megígértem, hogy gyakrabban írok...egyelőre tartom magam ehhez, és máris
itt a friss, ropogós bejegyzés! > o <
Pénteken volt a kis Gaara ballagása, amire megható módon el lettem hívva xD Sajnos a 
fodrászom nem ért már rá csütörtökön (pedig frissen festett hajjal akartam menni, hogy
a póthajamat feltehessem már), szóval azzal túl sok mindent nem tudtam kezdeni. 
Pénteken felkeltem hétkor, kényelmesen megkávéztam és elkészültem, a 9 órási busszal indultam be Pestre~ ami persze 10 percet késett, így szegény Manicnek várnia kellett rám a keletinél, de szerencsére Neshinek nem kellett állnia az Örsön, mert egy metróval jött velünk! xD
Megtaláltuk a megfelelő buszt, és kb...háromnegyed 11-re már ott is voltunk Gaara sulijánál,
közben volt több cipőcserém, mert a magassarkúmba akartam lenni, de bazira fájt benne a sonkám, szóval visszavettem a balerinát, de az meg új lévén szintén törte...x"DDD
Na mindegy, megtaláltuk Gaara osztályát, erre az a nyomi elindult a másik irányba, mikor mi
közeledni kezdtünk; a szólítást nem hallotta, de Manic utolérte XDDDDD...Odaadtuk neki
a három szál sárga rózsát, plusz macis ilyen plüsst is :3~~
Aztán megérkeztek a többiek is, akik még meg voltak hívva, találtunk árnyékos helyet, és
ott álltunk sorfalat mi is, amikor pedig közeledtek a sárga lufisok már kattintottuk is a képeket a ballagóról!



Kocka lányok D:


Ott vaaaaan~


Ezután következett egy elég hosszú műsor, hely nem sok volt, úgyhogy szintén árnyékos
helyre húzódtunk, meg fagyit is elmentünk enni~~
Közben Neshi kifakasztott, elment egy teljes halványzöld-cuccban lévő néni, és így megszólal, hogy:
- Ez a néni olyan, mint egy zöldalma fagylalt...Én meg éhes vagyok.

És mikor eltűnt, Dév azt mondta megették xDDDDDD

Aztán vége lett a ceremóniának, mi pedig fényképezkedtünk egy sort a kis
végzőssel . Meg nélküle :3 XD~~



KUKK


Hejj máááán megverlek te gyerek!






Az ifjú homo-pár !


Igen sötét, de amit Manic kattintott az borzalmas lett, úgyhogy Neshi képével élek xD


Pluszban volt még egy kis cserénk Gaarával, mert egymás szülinapi ajándékai
mindkettőnknek rendelt volt, és késett...szóval most adtuk át egymásnak!
Kapott tőlem pandás kontaktlencse-tartót (erről nincs kép), és T-ARA fityegőt :3


Én pedig tőle, és Neshitől ezt a gyönyörűséges AND lemezt (≧ω≦)
Trigger single * o * 



Itt már búcsúztam el, mert nem mentem NG-re, hanem haza~ :3

Szombaton pedig jöttek át nagybátyámék, nagybátyám feleségének családja kerti 
partira, úgyhogy kelt mindenki korán segíteni sütni-főzni. Volt sült csirke,
pörkölt, húsleves , meg sütik > w < Elég volt a 14 emberre xD !




Na és erre a bejegyzésre ennyi, a következő valószínűleg egy lencse- illetve sminktermékek review címmel található majd meg, amit lesz rá időm megérni :3~
Chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése