2013. január 28., hétfő

~ Some new stuff ~

Szükségem volt néhány új kozmetikai cikkre, így elmentem vásárolgatni még
múlt héten, íme a zsákmányaim

Last week I went to buy some new cosmetics, here them are
 -->


Miss Sporty lipstick ( Rose Champagne ) 800 ft
Gyönyörű színe van, dinnye illatú és valóban sokáig fenn marad az
ajkakon, nem jön le rögtön, ha iszol~

It has beautiful color, smells melone and really lasting in your lips,
it doesn't come down if you're drinking.
( sorry for the bad quality)



NYC Mosaic face powder ( Pink cheek glow) 1200 ft

Szükségem volt új arcpirosítóra, de nem tudtam dönteni, hogy rózsaszín
legyen-e, vagy bronzos, ám megpillantottam ezt - rózsaszín árnyalatai,
és még barna is van benne, számomra ideálisnak tűnt. 
Nagyon szép a bőrön, csak vigyázni kell a mennyiséggel.

I needed a new blush, but I couldn't decide that I should buy pink or
bronze, but I suddenly saw this one - shades of pink and it already
has brown shade, it seemed perfect to me. 
It's very pretty in face, but care about the amount.

 Essence pure skin anti-spot compact powder ( Beige ) 800 ft
Az előző púderem elfogyott, újfajtát akartam, mert a Miss Sporty 
nagyon kiszárította a bőröm. Szeretem az Essence termékeket és
ez pluszban még le volt értékelve. Nagyon jól fed és nem zsírosodik
tőle a bőröm, viszont nem is szárít, egészen tartós, könnyen
lemosható.

My previous powder gone empty, I wanted a new one, because Miss
Sporty made my skin dry. I love Essence products and this product 
had discount. It's cover very good and my skin doesn't become oily,
however it doesn't make it dry, quite keeping, and you can
wash off easily.



Megjöttek végre az új lencséim ( ゜ρ゜)
Két párat rendeltem Eyeluverről~

I got my new circle lenses finally! I ordered two pairs from
Eyeluver~



Rendeltem két kontaktlencsetartót, hogy szép helyen
legyenek a drágáim (●´∀`●) 



Bambie brown~


Diamond black~ 

Nos ennyi voltam o w o ! Bai chuu~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése