2013. január 1., kedd

~ Karácsony + Szilveszter ~

Az ünnepek a szokásos huzavonával teltek...ilyenkor semmi sem nyugodt, mindenki
nagy izgalomban van, kiéleződnek az ellentétek - idén sem maradt el.
24-én a hagyományos ebéd volt mamáéknál - w - Tyúkhúsleves, töltött káposzta, kacsa,
és sok-sok sütiiiii~~~ ajándékozás * o *
25-én mentünk nagybátyámékhoz, Dóri valami különleges csülköt készített előételnek meg
libamájat, hát én inkább salit tettem a pirítósra, utálom a májat DDD:
Aztán pulykát sütött egészben, nagyon fini volt - w - meg valami gombóc is, de azt nem ettem~
És bejgli, mint süti, meg német csoki * q *
26-án apához mentem, most ő főzött, nem a mama, mert már nagyon beteg :' ((((
Volt halászlé ( ebből nem ettem, utálom xD ), meg töltött káposzta és kacsa~ o w o meg isteni
csokis süti ><
27-én mentem Battára Lalihoz ( ehm hát igen szeptemberben szakítottak anyummal, de mégis csak
10 évig nevelt meg minden, szóval... ) szintén husileves, kacsa és töltött káposzta xDDDD
Meg furi pogácsa xD de finom volt :3





Ezt a szípséges karkötőt meg fülcsit Misától - w -



Lénustól *-*




Hát mikor megláttam ezt a dobozt beszartam xD De megnyugodtam; hogy
parfüm meg tusi xDDD



30-án átmentünk Momoval Gaarahoz, Momcsi lelépett már negyed óra után,
mert másnap dolgozott T__T De aztán jött Neko, Netta és Dév, meg már Teru is ott
volt, szóval a kis előszilveszteri party megkezdődött xDDD Nem volt túl hard pia nélkül,
mármint picit ittunk, de nem akartunk nagyon, mert mégis csak másnap volt NSG...
Nekoék elmentek, nem aludtak ott, így édes hármasban maradtunk xD 
Gaara leszedett valami nyomi horrorfilmet, ahol a főszereplő démon/szellem, vagy tököm 
se tudja mi volt - Mr Boogie. Hát én inkább röhögök, mint félek xDDDD Cseppet sem 
ijesztő név xDDDD Pláne Mr Miáú után xDDDDDDDDDDDDDDD
Aztán Gaara kiskori képeket mutogatott, meg megtaláltuk ilyen nem tudom hány évvel 
ezelőtti válogatás CD-jét és arra partiztunk xDDD Tyű hát voltak érdekes dolgok...xD
Ilyen hajnal öt körül talán feküdtünk ágyba, miután lement a vita Gaara retkes
plüssbáránya miatt xDDD
Szegény Terut nem hagytuk aludni...
- Teru?
- Hmm?
- *kunc* xDDDDDDD
Aztán végül sikerült elaludni...és egyedül keltem az ágyban D: Elvileg 10-kor kellett volna
kelnie Gaaranak, de délben tette meg xD Én fel se keltem arra az ébresztőre xD
Borzalmas vagyok...én csak gyorsan fogat mostam meg átöltöztem, és mentünk is, mert
ők mentek ki a Mátéért, meg korán Yukba díszíteni, én hazamentem még~
3 körülre estem haza, gyorsan ettem, tusoltam, sminkeltem, hajaztam, kávéztam, még
nem is kellett futólépésben mennem a buszmegállóba, ahol Sanshiék már vártak a fél
7-es buszra x333 Már fél 8-ra ott voltunk a Tímár utcánál, bementünk kisboltba, nekem
a piámat bevitte Gaara x3 Szóval csak elcigizgettem, és amint kint megjelentek a biztonságiak,
hogy lehet bemenni már tipliztünk is xD Megvolt benn a jó hangulat, csak hallom, hogy
'Chiiiiibi Chiiiiibiiii'-vinnyogás xDDD Én is nekiálltam kortyolgatni a kis Angelli likőröm *w*
Teru vodkázgatott, Neshi C-vitamint ivott xDDD Anett eleinte a tequilával szenvedett, 
Garcsibald pedig a mézeskalácsos Hubival, amitől olyan szagú lett a szája xDDD De tök jó
illata volt xDDD KALÁCS xDDDDDDDDDD
Aztán fokozatosan jöttek az ismerősök, pl Hinami, Kao és Lana, már kicsit készen xDD
Meg Deiiii *ww* Meg Piwcsiiii~~~ sok aranyos emberke volt xDDDD
Meg sok nem aranyos -.-
Úristen én még mindig be tudok szarni, mikor valaki leszólít, és azt sem tudom kicsoda xD
És tök kellemetlen TwwT Bocsánat TwwT De volt olyan, hogy mondták a nevét, és nincs
is ilyen nevű ismerősöm se facebookon, tehát dunsztom sincs honnan ismer xDDDD
Gaaraval párszor bejátszottuk a 'Sorvadj el'-t xDDD Az még mindig halálos xDDD
Meg én nem tudom mi volt velem, de teljesen őrült voltam mindenen röhögtem, mint
egy elmebeteg xDDDDDDDDDDDDD Főleg, mikor valaki bekukkantott a backstage-be xD
Meg szegény Terut kinevettük, hogy csak néz a semmibe xDDDDd meg Máté is xDD
Aztán Gaara is, és akkor meg Mátéval kuncogtunk egyfolytában xDDDD
Hát nem táncoltam túl sokat, nem volt késztetésem mozdulni a puha kanapéról - w -
Jó hamar eltelt szerintem a buli :o Pedig tényleg kezdésre ott voltunk...>> 
Jajj meg majdnem seggre estem xDDDD Szeeeeegény Kao <3 De kinevettem, mikor ő xDD
Szóval összességében jó kis buláj volt :3 Én nagyon jól éreztem magam, egyszer-kétszer
bepunnyadtam, de nem vészesen xD Hát Gaara csinált fényképeket, nem tudom akarom-e
látni őket...elég elvetemült fejeket vágtunk xDDD 
Valamint 2012 méltón lett lezárva, 2013 meg megnyitva csók terén xD
Mindenki boldog D:
Végig maradtunk, Sanshiékkal mentem ismét haza (ha nem említettem Sanshi kb 5 percre
lakik tőlem xDD), elértük a fél 7-es buszt, szóval 7-kor már hazaestem, gyorsan letusoltam
és már alukáltam is - w - Kettőkor ébredtem most, de egyáltalán nem érzem magam
álmosnak x33


Szilveszteri hajci (kár, hogy kb egyből szétjött) xD



Ezek még Karácsonykor > w <






Itt már sötétszőkén *-*









Ééééés pár kép még a Világvége-partyról xDDD
Arról nem írok külön, mert túúúúúl sok minden történt xD






















A retek xDDDDDD


Barbi annyira szeret engem

A cigánypárna xDDDDDDDDD


Fantörpikus lezárása volt 2012-nek, 2013-ban ugyanennyi mókás pillanat
legalább!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése