2014. március 9., vasárnap

~ 2014 ~

Össze kéne gyűjtenem az utóbbi hónapok történéseit...de mivel túl rég írtam, ezért csak 2014-et
veszem xDD~
Nagy vonalakban!

A cukrászda megszűnt, mert nem volt forgalom, így elveszítettem a munkahelyem is :c...
Ez volt januárban, utána nem is keresgéltem, ugyanis megkaptuk a záróvizsga időpontjait:
Február 4 - gyakorlat
Február 5 - írásbelik
Február 21 - szóbelik
Összesen 18 modul. Halál. Főleg az írásbeli, mikor egy nap 10 különböző szarból kellett írnunk,
reggeltől késő délutánig, 10 perces szünetekkel...ráadásul rendesen szívattak minket, olyan hülyeségeket
kérdeztek, amik benne sem voltak a tananyagunkban, csak logikázzuk ki. Kössz x'"D.
És most be is mutatom micsoda borzadványokon kellett túlesnem, ha valaki idegenforgalmi szakmenedzser akar lenni, NE TEGYE XDDD




Írásbeli és szóbeli között túlestem két csodálatos betegségen...az első a szokásos évi többszöri mandulagyulladásom egyike volt, az orvosom ismételten megjegyezte, hogy ezek gócosodnak és muszáj kiszedni. Nem akarom. Nem akarok kórházban aludni idegenek között >____<! 
Ebből kilábaltam pár nap alatt, viszont a legyengült szervezetem csodálatosan megtámadta egy gyomorvírus, szóval egy hétig lázasan, gyomorgörccsel, hasmenéssel fetrengtem az ágyamban, még az is kérdéses volt, eljutok-e így a szóbelimre (a szóbelim előtt egy nappal csodálatosan elmúlt a láz, szóval sikerült), és mihez kezdek, mert betegen ugyebár nem tud tanulni az ember. És nem tud eljutni iskolába, ha még a víztől is megy a hasa. Ez most undi, de sajnálom, mindenkivel megesik XDDDD...

Vizsgák között találkoztam végre Lénával is, utoljára decemberben volt :<<< Már visszaköltözöt Kecskemétre, szóval ritkábban tud feljönni, bár most újrakezdődött neki a suli és lesz több lehetőség :3
Ittunk ilyen isteni finom üdítőt, meg elmentünk gyros-t zabálni, és odaadtam neki az ajándék rajzot :v 


Közben volt egy csodálatos Valentin-nap, életemben először vettem róla tudomást O_o...Na nem mintha felfújtok volna Naoval, de aranyosan sütöttem neki Red velvet cupcake-et, és csináltam házi hambit. Tőle pedig ezeket a cukiságokat kaptam 

Meg Momo asszony is átjött, szépen befestette a hajam, aranykezű drágám ♥ 
Erről sajnos nem készült kép, de szokás szerint sokat szórakoztunk xDDD

Ezután jött a záróvizsga utolsó része...
Az eredményeinket a szóbeli napján összesítették, körülbelül 1 órát kellett várakoznunk, míg
előállították a bizonyítványainkat. Eléggé paráztunk Sayuval, mert minden részmodulnál 
el kellett érni a 40%-ot, ha ez nem történt meg, akkor az egész vizsga bukta...Persze a 40%
kevés, de 18 esetében, hááát...benne volt a pakliban, hogy valamelyiket elszúrtuk, pláne, hogy
nehéz is volt.
De kimondták a nevünket és kaptunk bizonyítványt, alig hittem a szemeimnek, mikor megláttam
az összesített eredményem!!! NÉGYES !!! *_____* Volt örömködés rendesen!



Miután hatalmas kő esett le a szívemről, máris belevetettem magam a társasági életbe (igazából NS-en akartam, de akkor voltam beteg). Már nem emlékszem pontosan a dátumokra, de jöttek szépen a talik :3

Átmentem Naohoz, akinél Star Wars maratont tartottunk :vvv Tiszta jó volt ágyból kukkolni, persze végül csak az első két részt sikerült, mert állandóan pofáztunk xDDD
Itt oly natúr vagyok, imádom ezt a felsőt, annyira jóóóó~


Találkoztam Ritsuval is, hiányzott már a bula, a Blaha mekit szórakoztattuk a csodálatos és nőies témáinkkal, utána pedig átmentünk a Müllerbe és minden szart magunkra aggattunk xDDD






Meg végre rászántam magam egy kis pózerkedésre :vvv 





Tegnap voltam állásinterjún a Széchenyi fürdőben, majd lesz egy próbanapom, és meglátjuk hogy alakul. Egyébként ilyen hostess szerű munka, segíteni kell a vendégeknek mi merre van, és időpontokat adni. 
Azért az önéletrajzomba nagyon jól mutatna, hogy Széchenyi fürdő, valljuk be :vvvvvv!
Rukita elkísért, aztán találkoztunk Naoval, először az Arénába mentünk valami kaja után koslatva, de végül a Kelly's-ben kötöttünk ki, hát valami isteni volt * www *
Szedtem sült tésztát, csípős zöldséges csirkét, illatos-omlósat, szezámosat, meg sushit is. Aww~
Utána még elmásztunk a Westendbe, mert Rukitáék bubble teát akartak inni, én inkább Oreós fagyit tömtem még magamba!




Jövőbeli tervek: munkahely biztosítása, angol fejlesztése, további kilók leadása, többszöri írás,
szocializálódás, egy kis szín szerzése nyár előtt, smink és haj kísérletezgetés xD

Chuu~ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése