2012. június 16., szombat

Wúúú~:3

Igen tudom, nem kell mondani, lusta vagyok xD
Pár mondatban összefoglalom a hetemet :3 ! Hétfőn találkoztam
Hiroval vizsgám után, drága 1 órát késett x"DD De Sayu
jött velem Westendbe, szóval nem volt para~ Vettünk kókuszos
teát, hát nem bírtuk meginni blöeee x___x
Hiroval felmentünk tetőre beszélgetni lelkizgetni, az esőben
cigiztünk, annyira feelinges volt~(^ _ ^)
Utána evett, majd rászántuk magunkat, hogy elmenjünk hízni
a Sugarshopba~ Ő ilyen taxis sütit meg lime-os nem tudom milyen
koktélszerűséget rendelt, én szamócás brownie-t és epres-banános
shake-et * w* Rohadt finomak voltaaaak T uuuT) És jött a jelenet, hogy
a fagyitól elment a hangom, hát érdekes volt, mint egy mutáló fiú XDD
Pózerkedtünk természetesen, elég sokáig elvoltunk, töprengtünk, 
hogy mégis merre kéne menni, végül a Városligetet választottuk,
egészen az Oktogontól elsétáltunk ( ´ ▽ ` )
Az ilyen kistónál foglaltunk helyet, és nekiláttunk az előre 
megvásárolt cukiguminak xD Már eleve a szánkba alig fért bele,
érdekes művelet volt elfogyasztani...Akik ott ültek nem messze
bácsik, azt hihették, egy golflabdát szopogatunk xDDDDD
Aztán jött egy csöves bácsi O_O Adtunk neki pénzt, de nem akart
elmenni, hogy had maradjon beszélgetni..hatszor elmondta, hogy szereti
a fiatalokat, mert ő is az volt, kifejtette milyet táncol, meg a mi
kezünkben a jövő, a forradalom, a kormány megtörése, meg, hogy
ne haragudjunk rá, ő szereti a fiatalokat xDDDD Meg előszedte
a walkmanjét, hogy hallgassuk..és táncolt rá, meg énekelt is 
külön nekünk, kicsit vissza kellett fogni a röhögést...Amúgy
aranyos volt, csak így fél óra után már...khm, zavaró. 
Ja meg kezet csókolt x"DDD T ^^T) Nagy nehezen sikerült
lelépnünk, elhúzódtunk egy csendesebb helyre, és ott 
folytattuk eszmecserénket - w - ! A PECSA mellett amúgy xD
Inkább nem megyek bele, milyen faszságokat csináltunk xDD
Percenként néztünk körbe, jön-e valaki xDDDDDDDDDDDD
Tök későn szántuk rá magunkat az indulásra >< Oktogonig
visszasétáltunk, majd szétváltunk :3
Jó nap volt, ismétlést kíván! 


















Kedden otthon voltam tanulni szerdai vizsgára :3 Hát végülis
 átmentem, szóval...x"D Utána mentem haza, nem tudtam menni
a hármas-randira, mert a fagyitól nagyon durva gay hangom volt T3T
És muszáj voltam inni egy liter meleg mézes teát > _> Nem mondanám,
hogy sokat segített, de végigbírtam a csütörtököt-pénteket is :3
Csütörtökön gyermekemmel, Cilivel találkoztam *-* Végre ismét
összejött egy kettes-tali! xD Végül vele is Sugarshopba mentem owo
Nagyon vicces volt a fizetés, kiszámoltunk apróban fejenként a 800 
forintot, csóri csávó mire kiszámolta beközli, hogy hiányzik ez százas...
Mi meg így o_O Jóóóó akkor odaadom az ezrest!
Csávó meg ( ´Д`) Útnak indultunk a Westendbe, tető, és így
kifeküdtünk a napra, tök jól esett *-* Meg ilyen csodálatos képek xDD
Kicsit fáradtak voltunk mindketten, de nagyon jó volt 







Pénteken szokás szerint találkoztam Misával, ugyanis van 2 óra szabadidőm
munka és varrótanfolyam között~~ Vettünk ilyen csavaros fagyit az
Oktogonon, ilyen tök nagy volt O_O Epres vaníliás *q*
És így esszük...busz rajta gyerekekkel. Elkezdenek integetni, mi meg így
vissza, egy kisfiú így mutogat...
Én: Te hallod ez most faszverést mutatott?
Misa: XDDDDDDDDDDDDDDD
Egy csapat ártatlan gyermeknek hittem őket, akik kedvességből
integetnek, erre...szégyen gyalázat! xDD

Mai nap pedig: be kellett mennem ma is dolgozni, utána hívtam Kumit, 
hogy nem tudnánk-e hármasban talizni ( mert Misa elhagyta a telefonját ).
Szóval megbeszéltük hol tali, Déli pályaudvar környékén mentünk parkba
és dumáltunk, főleg a Balcsis nyaralásról, meg ilyen őszinteségi játék xD
Stangli xDDD Ezen még mindig röhögök xDDD Meg Misa barna khmmmm xD
Volt pár sírás x"DDD
Négykor indultam el 4-es villamos végállomásához, ott vettek fel mamámék,
megígértem nekik, hogy átmegyek~ aztán végül haza is hoztak~:3






Nah ennyi mára!:3 Majd jelentkezem!
Chuu~ (o ̄3 ̄o) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése